Branding

O altfel de pensiune: Centrul de excelenta pentru traditii educationale ale turismului rural.

Initatorii proiectului si-au propus sa puna bazele unui centru care onoreaza satul romanesc prin amplasament, solutii de construire, arhitectura, decorare, vecinatati si activitati.

Cuvinte cheie: reintoarcere la natura, traditie, eleganta, pasiune, relaxare, putere, activ, profesionist, perspectiva, concis.

Avand in vedere obiectul de activitate, am insistat pe logo, ca element central in comunicarea de brand.

Am ales trei atribute principale pe care logo-ul le va comunica prin constructia sa:

1. Reintoarcere la natura si traditie, redate prin initiala numelui marcii, in stil arhaic, simuland tehnica de cioplire in lemn.

2. Excelenta, simbolizata prin cununa de Frunze si fructe de laur.

3. Actualitate, data de fontul modern pe care l-am ales pentru redarea numelui scris al marcii.

Culoarea speciala folosita pentru varianta principala a logo-ului imbina caldura si maleabilitatea fibrei lemnului cu eleganta, puterea si durabilitatea bronzului.