Branding

In ultimii ani, tot mai popular printre iubitorii de mancare italiana si vinuri bune, Trattoria Firenze devine un punct de referinta printre cunoscatori.
Marea provocare a acestui branding a fost comunicarea calitatii si autenticitatii localului pe o piata invadata de asa-zise „pizzerii” si „trattorii” in al caror meniu gasesti laolalta pizza, spaghetti, shaorma, sarmalute si deliciosii mititei cu mamaliguta.
Punctul de plecare al solutiei a fost logo-ul: constructia jumatate „old-style”- jumatate atemporala este sustinuta de un modern verde-olive in nuante pale, care desi a fost controversat initial, s-a dovedit a fi cea mai buna alegere.
A urmat apoi sedinta foto pentru retetele de baza ale meniului, astfel incat clientul sa se orienteze si sa comande dupa preparate reale si nu dupa poze de librarie.
Site-ul are o structura simpla, in care se poate naviga usor si in care, pe langa meniul trattoriei, vizitatorii pot gasi informatii utile despre bucataria si traditiile Toscanei, ca un plus de autenticitate in comunicarea de brand.