Press Ad printre nori

RealTime consiliaza de aproape 15 ani si acorda asistenta pentru investitii imobiliare inteligente, cu rata foarte mare de profit.

 

Compania si-a propus sa informeze potentialii parteneri straini despre valoarea investitiei in piata imobiliara romaneasca. A ales sa isi comunice mesajul printr-un insert in presa pe care acestia o rasfoiesc de regula in timpul calatoriei cu avionul, intre doua destinatii de afaceri.

 

Problema: „a rasfoi”si nu „a citi”este termenul adecvat pentru parcurgerea continutului unei reviste in timpul calatoriei.

 

Provocarea principala: layout-ul trebuie sa retina atentia, apoi headline-ul va trebui sa convinga publicul tinta sa citeasca mai departe mesajul explicit.

 

Solutia:

  1. Imaginea comunica rapid domeniul de activitate si creaza incredere
  2. In headline au fost introduse si evidentiate cuvinte-cheie care retin atentia unui potential investitor si ii alimenteaza curiozitatea pentru a citi tot continutul.
  3. Headline-ul plasat discret printre nori personalizeaza subtil mesajul.
  4. Logo-ul RealTime foarte vizibil, plasat in dreapta mesajului text, ajuta la memorarea numelui companiei romanesti.